Information Management

Snabb och korrekt informationshantering är avgörande för dagens komplexa och mångfacetterade transport- och logistikflöden. Det är en förutsättning för att minska administration och administrationskostnader, öka kontrollen och kontinuerligt utveckla och förbättra kostnadseffektiviteten i logistikflödet.

Scanlog har marknadens mest avancerade systemstöd för att strömlinjeforma interna processer och ha en helt integrerad papperslös produktionsprocess. Inom ramen för vårt orderhanteringssystem ger automatiserad uppföljning och avvikelsehantering total transparens och kontroll – för oss, våra kunder och partners. Det ökar vår leveranskvalitet och skapar tid att ge ännu bättre service till våra kunder.

Våra kunder kan kommunicera elektroniskt direkt med vårt system genom vårt web-gränssnitt ScanLogIn eller via EDI. Vi hanterar de flesta format såsom XML, EdiFact, AnsiX12 och flatfiler.

ScanLogIn är vårt webbaserade kundsystem och ger full synbarhet av alla sändningar och leverantörsorders vi hanterar åt våra kunder. ScanLogIn innehåller bl. a. funktioner för leverantörsuppföljning; orderbevakning; orderuppföljning; track & trace; fakturahantering och statistik. ScanLogIn använder samma databas som vi gör, våra kunder har i realtid samma information som vi har. 

Klicka på knappen nedan för att komma till ScanLogIn kundinloggning och sändningsspårning.

Intresserad av våra lösningar?

Våra handplockade medarbetare har lång erfarenhet och hög kompetens, har du några frågor eller vill du få ett prisförslag?
Fyll i formuläret genom att klicka på respektive knapp nedan, så återkommer vi så fort vi kan.

Få Prisförslag

Kontakta oss